Pris West Highland White terrier

Hej! Vad är snittpriset på en westievalp? Och ungefär för en vuxen hund på 3 år? Hjälper min mamma att hitta hund, men anar att säljaren försöker luras då hon vill ha 10 000:- för vuxen hund eller 18 000:- för valp.

Kommentarer

  • Hej,

    En vuxen hund kan kosta mer än en valp, beroende på meriter eller liknande.
    Prissättningen är helt upp till uppfödaren eller säljaren att bestämma och vi har inte några rekommendationer i det tyvärr.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.