Pengar åter för att den utlovade stamtavlan inte kommit på snart 5-år.

Köpte valp från Norge, blev lovad stamtavlan efter två veckor, har snart gått 5år utan att den kommit.
Kan jag kräva pengarna tillbaka på hunden. Kan inte tävla, inte avla,inte försäkra upp till rätt belopp.
Hur gör jag?.

Kommentarer

  • Hej,

    Eventuellt kan du begära prisavdrag, men det kan vara så att du borde ha gjort det i ett tidigare skede för att ha möjlighet att få någon ersättning. Välkommen att kontakta vår juridiska rådgivning för medlemmar så ska vi försöka hjälpa dig vidare.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.