Parningavgift

Hej! Jag har en hanhund som är certifierad terapihund. Tänkte nu att han ska få bli pappa. Vad är rimlig summa för språngavgift och avgift per valp som blir till?
Tacksam för svar snart.
Vänliga hälsningar
Eva Almgården

Kommentarer

  • Hej Eva,
    vi har tyvärr inga rekommenderade priser utan det är helt upp till er vad ni kommer överrens om. Du kan kontakta rasklubben och fråga vad som är brukligt för just din ras.
    Råder er att skriva ett parningsavtalså det inte blir några missförstånd gällande avgiften.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.