Parning Norge

Jag ska para min tik med en norsk hund? Hörde nåt om att det går att få ett intyg så att man får tillstånd att åka in i Norge trots stängda gränser. Stämmer det och hur gör jag?
Mvh Jens

Kommentarer

  • Hej Jens,

    Vi har inga intyg som gäller för tillstånd att åka till Norge.

    Kanske kan hanhundsägaren hjälpa dig, och kontakta norska myndigheter för information om vad de kräver för att du ska få åka in i Norge?

    Hoppas att det löser sig för dig!
    Jenny Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.