Kan jag registrera min hund för stamtavla?

Hej, har köpt en hund utan papper. Men har båda stamtavlorna från föräldrarna. Så kan jag själv fixa papper på min hund? Isf hur tar jag mig till väga? /Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik,
    tyvärr kan du inte själv registrera hunden, det är uppfödaren som måste registrera hela valpkullen innan 5 månaders ålder.

    Vänliga hälsningar
  • Okej typisk
  • Kan man ställa ut hunden utan papper men vet att den är renrasig ?
  • Hej,

    Utställning är endast möjligt för hund registrerad i SKK eller klubb motsvarig i annat land.

    Med vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.