Hur rapporterar man osportsligt uppträdande mm?

Det finns möjligheter att rapportera en hund för oacceptabelt beteende, men var hittar jag något om vad som gäller för hundförare som beter sig illa mot sin hund? Jag måste väl kunna rapportera detta också?? Detta gäller i första hand utställning/tävling/prov

Kommentarer

  • Hej,

    Om du behöver komma i kontakt med någon gällande ovanstående så ta kontakt med bestyrelsen när det gäller utställning och vid prov/tävling/beskrivning ta kontakt med den person som har övergripande ansvar på plats.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.