Omplacering av blandras

Hej,
Jag har två stycken blandraser jag och min sambo tyvärr behöver lämna bort. De är tre år gamla, vaccinerade, försäkrade och registrerade hos er. Jag läser att det ska finnas blandrasklubbar men hittar inga. Vad finns det för blandrasklubbar för små hundar i Stockholm, kan du skicka några länkar?Rekommenderar ni att lämna dem till klubb eller gå via blocket eller finns det någon annanstans?

Kommentarer

  • Hej Jacob,
    kan tyvärr inte hjälpa dig med någon länk till en blandrasklubb utan får hänvisa dig till nätet.
    Rekommenderar att ni annonserar själva och selekterar nogsamt för att hitta det bästa hemmet.

    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.