Nya regler gällande från och med 2017

jag undrar om det kommit broshyrer för de nya reglerna i Lydnad, rallylydnad, bruks, viltspår och utställning som gäller från 2017.
Var kan jag beställa om de kommit?

Kommentarer

  • Hej Susanne!

    Regelverk finner du hos den som har huvudmannaskapet för regelverket. Här finner du de utställningsregler som gäller fr.o.m. 2017. Viltspårsreglerna kommer du finna på skk.se i december.
    De regelverk SKK har huvudmannaskapet för beställer du på blanketter@skk.se

    Vad gäller lydnad, rallylydnad och bruksregler så kommer du finna dem på Svenska Brukshundklubbens hemsida så fort de är publicerade.

    Hälsningar

    Helena Marknadschef

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.