Registrering utav titeln Norsk jaktchampion

Hej.
Min Finskstövare blev Norsk Jaktchampion här nu i vinter.
Han har sedan tidigare titeln SJCH.
Nu har jag fått championatet godkänt ifrån NKK och championatdiplom ifrån NKK är beställt.
Hur blir min titel för det Norska Championatet registrerat i SKK?
Måste jag skicka in något eller sköts det per automatik?
Sedan är jag intresserad utav att ha ett diplom ifrån SKK där båda titlarna är med är det möjligt?

Kommentarer

  • Hej,

    Skicka/mejla kopia på den bekräftelse du erhållit gällande ditt norska championat till reg@skk.se så registreringsavdelningen kan lägga in titeln på din hund.

    Vi utfärdar endast diplom på svenska titlar, så gällande din hunds norska titel så måste du beställa diplom gällande den från Norska KK.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.