Norsk hund inn i SKK hunddata for å delta på jaktprøve?

Heisann.

Har meldt meg inn i Svensk Wachtelhundklubb for å kunne delta på unghundsprøver og diverse annet. Må hunden registreres i SKK Hunddata for å kunne delta på jaktprøver selv om hunden er norsk? Har en kompis som sier at det er nødvendig og en annen som sier at det er unødvendig. Hva er riktig, og om nødvendig, hvordan får jeg hunden inn i hunddata?

Mvh. Jørgen Nerland

Kommentarer

  • Hej,

    Ja, du måste mejla in en kopia på hundens stamtavla så den kan läggas in i vår databas. Du kan mejla till tavling@skk.se

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.