Min hund är registrerad i NKK, hur gör jag för att registrea den i SKK?

Hej! Min hund är skrivern i Nkk men vill skriva över den till skk. hur gör jag?

Kommentarer

  • För att du ska  kunna registrera din hund i Svenska Kennelklubbens register behöver du skicka in hundens Norska registeringsbevis i original tillsammans med en registreringsansökan för importerad hund. Du måste också vara medlem inom organisationen för att kunna registrea din hund.  Originalstamtavlan skickas sedan tillbaka med det svenska registreringsnumret ditsatt.
  • Det besvarte mitt spørsmål! Takk for det!
  • Hvor finner jeg skjema for registreringsansøkan for importerad hund?
  • Hej,
    Här finner du blanketten, Ansökan för importerad hund.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.