New Foundland hvalpe

Hej... Jeg er 68.. Går på pension og flytter til en lille ø Sejerø den 1.5..jeg måtte aflive min GD i januar og har ventet med at søge hvalpe af ovennævnte... Tilsyneladende er der ingen i DK omkring 1.5 eller lidt senere så derfor henvender jeg mig til jer for at høre om I ved der er hvalpe på vej i SE... Hilsen Marianne Wochner

Kommentarer

  • Hej Marianne,

    Via vår hemsida www.köpahund.se så finner ni uppfödarlista för Newfoundlandshund

    Just nu har vi inga annonser för valpkullar gällande denna ras men om/när det annonseras så kommer även valpkullar att synas via denna sida.

    Jag rekommenderar er att ta kontakt med uppfödare och se om dessa planerar några kullar under året, alternativt att ni håller koll på www.köpahund.se för att se nya annonser.

    Lycka till!

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.