Registrering av tävlingsresultat?

Hej!
Nu har jag varit i kontakt med Fagersta BHK och SBKtävling och de har hänvisat mig hit. När kommer ni att lägga in tävllingsresultatet på SKK hunddata från rallylydnastävligen den 10/2 på Fagersta BHK? Enligt SBK är resultatet skickat till er 16/2. Hur lång tid brukar det ta för er att lägga upp resultatet där efter en avslutad tävling?

Kommentarer

  • Hej Nadja, nu har resultaten blivit inlästa och imorgon kommer du kunna se resultatet på din hund.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.