Kan jag ändra namn på katten?

Hej. Jag har just köpt en kattunge. Hon är chip-märkt och jag fick med papper hem om en ägaranmälan som jag skulle skicka in. Veterinären som gjort chipmärkningen har redan fyllt i uppgifterna om katten. Är det okej att man ändra namnet på katten?

Kommentarer

  • Hej!

    Det går bra att ändra namnet! Stryk över det gamla och fyll i det nya bredvid! 😀

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.