Ändra namn på katt

Hej
Jag har precis anmält min katt här och det är vår veterinär som skickat in det. Men ser på lappen att de skrivit fel på namnet. De har anmält Bumbee bee, Hon heter Bumblebee.
Spelar kattens namn ngn roll, behöver jag ändra hos er?

Kommentarer

  • Hej Emma! Det gör ingen större betydelse i registret då man letar främst via kattens ID nummer men för din egna skull kan det vara trevligt att det står rätt namn! Hör då av dig till oss på DjurID.se

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.