Mina uppgifter syns inte!

Varför syns inte mitt namn och min adress på internet?

Svenska Kennelklubben

Kommentarer

  • Alla djurägare som har lämnat sina kontaktuppgifter – och godkänt att uppgifterna får visas på internet – syns på våra webbplatser. Du ger ditt godkännande genom att underteckna blanketten. Kan det vara så att du glömde skriva under? Nedan finns länkar till blanketten du behöver.

    Ändring personregister *Hund *– använd denna blankett om du vill ge ditt medgivande att publicera dina uppgifter på sidan.

    Ändring personregister *Katt *- använd denna blankett om du vill ge ditt medgivande att publicera dina uppgifter på sidan.

    Svenska Kennelklubben
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.