Registrering utav MH resultat?

Hej!
Genomförde MH på Hallstahmmar BK 8/4. Hur lång tid tar det innan det syns i Hunddata?

Kommentarer

  • Hej,

    Du får ta kontakt med Svenska Brukshundklubben med din fråga. Vi kan endast läsa in de filer som ligger för inläsning på SBK Tävling + att filen då måste vara utan fel. Är det felaktigheter i dom så meddelar vi SBK detta och innan det är åtgärdat kan inte ev fil läsas in.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.