Medlemskap för att registrera valpar

Hej!
Jag är medlem i svenska agilityklubben. Planerar att ta en kull valpar på min tik, kan jag då registrera valparna i skk eller ska jag vara medlem i tex södra älvsborgs kennelklubb  också?

Kommentarer

  • Hej Maja,

    Det går bra att vara medlem i Svenska Agilityklubben. Bifoga en kopia på medlemskort alternativt kopia av inbetald medlemsavgift med din valpkullsregistrering.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.