Medlemsavgift

Hej, jag kunde inte se hur ofta jag kommer behöva betala in medlemsavgiften. Om det är en engångsavgift eller en gång om året?

Kommentarer

  • Hej Linn,

    Om det är medlemsavgiften till en klubb, så är det en gång per år. Vilken klubb gäller det?

    Om du menar att du skickar in en ägaranmälan till vårt Djur Id register, då är det en engångssumma.

    Med vänlig hälsning,

    Veronica Medlemsservice
  • om man vill gå ur en rasklubb hur slipper man betalningspåminnelse från den klubben?
    Monica
  • Hej Monica,

    Tack för din fråga.

    Återkom med ditt medlemsnummer så kan vi avsluta medlemskapet, förutsatt att vi har tillgång till just den rasklubbens medlemsregister.

    Vänliga hälsningar

    Jenny Medlemsservice
  • Hur kan jag anmäla till terrierklubben Märsta idag o samtidigt betala medlemsavgiften?
    Anna Jansson
  • Hej Anna,

    Tack för din fråga.

    Snabbast sätt att bli medlem i Svenska Terrierklubben är via vår medlemsguide.
    Där blir du medlem direkt och får ditt medlemskort via e-post.
    https://hundar.skk.se/medlemsguiden/

    Välkommen som medlem i Svenska Terrierklubben!
    Annika Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.