Räcker det medlemskap jag har för denna utställning?

Behöver man lösa medlemskap i skk om man redan är medlem i svenska dalmatiner-sällskapet? Försökte anmäla mig till en utställning över nätet men det gick inte. När jag fyllde i mitt medlemsnummer till SDS fick jag upp en ruta om att medlemsnummret inte fanns.

Kommentarer

  • Hej Sofie,

    Medlemskap brukar krävas i arrangerande klubb så är det en Länsklubbs utställning så måste man vara medlem i en Länsklubb och då räcker det inte med att vara medlem i t ex SDS.

  • Vi är medlem i SKK. För att delta i INT-utställning arrangerad av Norra Norrbottens Läns klubb (juni 2017) måste man då även vara medlem i arrangerande Läs klubb?
  • Hej!

    Jag gissar att ni redan är medlemmar i en länsklubb då man inte kan vara medlem direkt under SKK som organisation och är det då en länsklubb som arrangerar utställningen kan ni delta på vilken länsklubbsutställning som helst.
    Kontakta oss på medlem@skk.se eller på telefon 08 795 30 50 om du vill veta vilket medlemskap du har tecknat.

    Hälsningar
    Helena Marknadschef

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.