luras av uppfödare

Hej
vi köpte en valp från en uppfödare. Det var vi tvungen o lämna tillbaka valpen. Uppfödare lovade att hjälpa oss med att sälja den. Vi lämnade honom till henne för ca 4 veckor sen och hon hittade en som var intresserad men efter några veckor har vi inte fått hela summan o hon kommer hela tiden med olika ursäkter. Vad kan vi göra nu.

Kommentarer

  • Hej Sherry!

    Ni kan kontakta Åsa Blomqvist på SKK. Hon nås enklast via växeln 08-795 30 00 eller på mejl; asa.blomqvist@skk.se för vidare information.
    Agneta Juridiska

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.