Inloggningsuppgifter för uppfödare?

Lösenord till inloggning !! Ny kull. Jag ser deras reg.nr, vill annonsera!!

Kommentarer

  • Hej Karin,

    Inloggningsuppgifterna till Köpahund.se skapas när din valpkull registrerats och skickas hem till dig per post tillsammans med stamtavlorna.

    Om du redan har hämtat ut stamtavlorna men inte har kvar inloggningsuppgifterna kan du maila till kopahund@skk.se med dina och kullens uppgifter så kan vi skicka dig uppgifterna på nytt.

    Vänliga hälsningar,
    Stephanie Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.