Lettisk champion

Hej,
Min hund är svensk utställningschampion. Nyligen tog han ett cert i Lettland. Hur skall jag registrera hans lettiska championat till SKK?
Hälsningar,
Helena

Kommentarer

  • Hej,

    När championatet är registrerat i Lettland så kan ni skicka i kopia på bekräftelsen eller championat diplom till oss på reg@skk.se så kan vi lägga till titeln.

    Med vänliga hälsningar,
  • Hej,

    Tack Ofelia för ditt svar! Jag har skickat in en kopia på det lettiska championatet till er i fredags. Mailade till reg@skk.se

    Hälsningar,
    Helena

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.