Låna ut hunden för träning/tävling

Hej!
Jag undrar om det finns något avtal om när man lånar ut hunden till träning/tävling. Hon ska få ha hunden hemma hos sig vissa helger , under veckorna mm , när vi åker bort så ska hunden bo hos henne som ska tävla/träna den.
Är en tik på 9 månder som sedan ska paras om 2,5 år detta vet hon om. Jag står för försäkringen mm  Men jag undrar om det finns något särskilt avtal ?

Kommentarer

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.