Lån av avelstik, för valpkull i annan kennel.

Hej, Är uppfödare med kennel och funderar på att "leasa"/låna in en tik för en valpkull. Såg att det nu finns en blankett framtagen för detta. Min fråga är: Kommer valparna få min kennels prefixnamn eller får de prefixnamnet från den kenneln som jag lånar tiken ifrån?

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Om det är du som registrerar valpkullen får valparna ditt kennelnamn.

    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.