Lämna en ny hund ensam...

Hej! Det är så att jag ska hämta en amstaff på 10 månader nästa vecka som jag känner sen innan och han kan vara ensam men kan man lämna honom ensam efter några dagar i det nya hemmet?

Kommentarer

  • Hej Tindra,

    När du känner att han är trygg i sin nya miljö får du prova att lämna honom en liten stund.
    Det brukar inte vara några problem om hunden är trygg och van att bli lämna ensam korta stunder.

    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.