Lägga till kennelnamn

Hej!
Uppfödaren till min valp meddelade precis att vi nu kan börja använda deras kennelnamn på valparna. Är det möjligt att lägga till detta på min valps registrerade namn och om det är det, hur går jag till väga?

Hälsningar
Josefin Karlsson

Kommentarer

  • Hej Josefin,

    Om du söker på din hund i t ex HUNDDATA så kommer du att se att din hund har fått sitt kennelnamn påfört.​https://hundar.skk.se/hunddata/​​​

    Glad Påsk!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.