Labrador

Hej! Kan man träna en labrador till skyddshund?

Har en tysk schäfer mycket starkare käkar en vad en labrador har?

Kommentarer

  • Hej Theodor

    Skydd är ett moment inom SBK (Svenska Brukshundklubben) bruksprov, mer information om provformen finner du här. Har du mer ingående frågor om detta rekommenderar jag att du kontaktar SBK!

    Tyvärr kan jag inte svara på om en tysk schäfer skulle ha starkare käkar än en labrador.

    Med vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.