Laboklin pompes och DM

Hej jag funderar varför ni inte skrivit in provsvaren för pompes och DM på mina tikar. Ni har skrivit in prcd-pra. Skickade alla provsvaren i samma kuvert?
Mvh Merja Nutti 070-6835981

Kommentarer

  • Hej Merja.

    SKK har ingen central registrering av DNA test för DM och Pompes på någon ras idag. Därför syns inte resultaten officiellt på SKK Hunddata och SKK Avelsdata. Däremot så arkiverar vi resultaten om det skulle bli aktuellt med central registrering i framtiden.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.