Vad kostar det att ansöka om titeln svensk utställnings champion?

Hej på er,
Vad kostar det att ansöka om titeln svensk utställnings champion?
När och hur betalar man?
Mvh

Kommentarer

  • Hej Pia,
    själva titeln kostar ingenting att ansöka och få registrerad däremot om du vill ha ett diplom, här finner du aktuell prislista.

    Diplomet skickas mot postförskott och postens avgift tillkommer.

    Vänliga hälsningar
  • Tack skall du ha!
    Den aktuella hunden tillhör en rysk kollega. Hur fungerar postförskott till Ryssland? Kanske det är enklare om jag betalar diplomet åt dem i förväg? Hur gör man då?
    Bästa hälsningar
    Pia

  • Hej,
    Nej, vi kan inte skicka postförskott utomlands så antingen om vi skickar diplomet till dig och ni gör upp kostnaden eller så kan personen betala diplomet i förskott.
    Mejla då till reg@skk.se för att få kontouppgifter.

    Vänliga hälsningar
  • Vart skickar jag ansökan om Viltchampionat.
  • Hej Per-Olof!

    Din championatansökan kan skickar per mail eller post. Om du vill maila är det till reg@skk.se och om du hellre postar din ansökan är det följande adress:

    Svenska Kennelklubben
    Box 771
    191 27 Sollentuna

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.