Vilket material ska man ha på ett koppel för en valp?

Kommentarer

  • Hej Emma,
    det beror ju lite på ras samt tycke och smak. Är det en liten ras bör inte kopplet vara alltför tungt.
    Är det en ras som är större och kraftigare kan det vara bra med ett läderkoppel som är hållbart.
    Huvudsaken är ju att både du och valpen trivs med kopplet!
    I början kan det vara ovant för valpen med halsband och den gärna vill sätta sig och klia, men det brukar gå över ganska snabbt.
    Lycka till med din valp!
    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.