Köpeavtal för hund

Hej
vad kan jag hitta PDF fil för köpeavtal för hund

Kommentarer

  • Hej Ulf,
    SKK's köpeavtal finns inte att skriva ut från hemsidan.
    Däremot om du har en valpkull följer det med en inloggningskod med stamtavlorna till vår sida Köpa Hund där du kan skriva ut avtalen.

    Det är bara våra uppfödare som kan använda våra avtal och är det så att du behöver ett avtal är det bara att kontakta SKK.

    Vänliga hälsningar
  • Hej!
    Jag ska ta över / köpa två berdedcollie på 1 och 2 år och vill gärna skriva ert köpeavtal så allt blir rätt. Men kan ju inte skriva ut det eftersom jag inte har inlogg. Går det att skicka via e-post eller få en gäst inlogg för en dag?

  • Hej Monica!

    Om du är uppfödare inom SKK kan du beställa köpeavtal via SKKs blankettbeställning; blanketter@skk.se, uppge ditt kennelnummer vid beställningen. Enbart uppfödare inom SKK får teckna SKKs köpeavtal. Om du eller säljaren inte är uppfödare inom SKK får ni använda er av annat köpeavtal än SKKs, exempelvis tillhandahåller Blocket köpeavtal som med fördel kan användas.

    Lycka till med hundköpet!
    Agneta Juridiska
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.