Köpa hund

Hej vi funderar på att köpa en Cockerpoo det är ju en blandrashund vad är ett realistiskt pris för en sådan hund, folk har ju så olika uppfattningar om det men ni är ju experter och man vill ju inte betala för mycket, kan man vara med i Kennelklubben även med en blandrashund.
Tacksam för svar snarast då vi har en på gång

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    Vi kan tyvärr inte svara på vad kostnaden kan vara för denna oregistrerade hund.
    För uppfödare inom våran organisation som föder upp rashundar så kan även skillnaderna vara stora och det är upp till uppfödaren själv att prissätta sin valpkull.

    Ni som hundägare är välkomna som medlemmar inom vår organisation och ni kan även ägarregistrera er kommande hund i vårt register DjurID även om hunden ej har stamtavla.

    Lycka till med att hitta er en ny familjemedlem!

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.