Var köper man hund?

Var köper man hund i Stockholm .
Ingemar Tapani

Kommentarer

  • Hej Ingemar,

    Kul att du funderar på att köpa hund!

    På vår sida www.kopahund.se  hittar du presentation av närmare 300 raser, aktuella valpkullar, kontaktuppgifter samt geografisk placering till SKK anslutna uppfödare. Kika under kolumnen "län" för placering Stockholm

    I listan:
    • Valpannonser hittar du aktuella valpkullar och i
    • Uppfödarlistan samtliga SKK-anslutna uppfödare av en specifik ras.
    Vi hänvisar inte till någon speciell kennel inom raser men samtliga av de uppfödare som är SKK anslutna är ålagda att följa de regler och riktlinjer som finns uppsatta av Svenska Kennelklubben.

    När du hittar en ras som du är intresserad av kan du kontakta olika uppfödare för att få en känsla och uppfattning om uppfödaren och hundarna.
    Uppfödarnas mål med uppfödningen kan skilja och det är viktigt att man hittar en uppfödare som man känner förtroende för och kan ta hjälp av
    under valpens uppväxt och liv.

    Du skriver köpeavtal direkt med uppfödaren.

    Lycka till!
    Bästa hälsningar,
    Stephanie Medlemsservice
  • Hej.
    Jag undrar om hur kan man köpa en liten hund och hur kan man får den
  • Hej Abed!

    Vad roligt att du funderar på att köpa hund 😀

    Om du kikar i svaret ovan så har Stephanie svarat på hur du kan komma i kontakt med uppfödare. Jag länkar hennes svar här.

    Vänliga hälsningar
  • Hej letar efter en ren rasig yourki men tills nu har ej hittat
  • Hej Antonio!

    Lista över uppfödare på yorkshireterrier i Sverige samt aktuella valpkullar hittar du här.

    Lycka till!

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.