Köpa Hund

Hej! Jag har valt mellan två raser labrador och schäfer. Jag vill vet vad skillnader är mellan dessa raser.Jag undrar vad storlekskillnaden är och vad dem kräver.Vad är bättre med en schäfer och vad är bättre med en labrador?

Kommentarer

  • Hej Theodor!

    Tyvärr kan vi inte hjälpa dig med rasspecifika frågor, utan i fall som detta hänvisar vi dig till rasklubbarna för labrador retriever och tysk schäferhund.

    Rasklubben för labrador retriever hittar du här och rasklubben för tysk schäferhund hittar du här.

    Lycka till med ditt hundköp!

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.