klubbshop

I senaste numret av Hundsport står det att "Trimväska Bengt" ligger som erbjudande för 300 kr. Jag har lagt den i kundkorgen men priset är 400 kr, när börjar erbjudandet att gälla så att jag kan göra klar beställningen?
medlem 80276565

Kommentarer

  • Hej Anne,
    Trimväskan Bengt är Månadensvara i December månad så det är därför det inte fungerar att köpa den för 300:- nu i november. Du får hålla ut någon vecka till och sen handla den.
    Med vänliga hälsningar Louise

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.