Finns mitt kennelnamn kvar?

Kennelnamn
Jag skulle vilja veta om mitt kennelnamn finns kvar fast jag inte fött upp någon kull på många år. Mitt Kennelnamn är Headhunters.

Kommentarer

  • Hej,

    Ja ert namn finns kvar.

    Kennelnamn tas endast bort på begäran av innehavaren av namnet så det är inget som rensas bort om man inte är aktiv uppfödningen.

    Önskar er en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
  • Tack så hemskt mycket för snabbt svar. Jag skulle vilja ha ut registreringsbeviset för kennelnamnet. Var vänder jag mig?
  • Hej Inger,
    vänd dig till Carina Lundberg calu@skk.se

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.