Kennel

Hej! Min sambo ska bli delägare i min kennel. Har skrivit ut blanketten, men hittar inte något om hur mycket eller var vi ska betala? Vill även lägga till pointer i uppfödningen. /Med vänlig hälsning Carola Burman Kennel Timra's

Kommentarer

  • Hej Carola,

    På baksidan (sid 2) av blanketten står vilket kontonummer du betalar till och hur du skriver på betalningen.
    Avgiften är 1500 kr.

    Jag har nu lagt till pointer på kennelnamnet.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.