Kan min hund vara medlem?

Hej!
Jag har köpt en hund via Dogrescue.se som är en gatuhund från Rumänien. Jag kan tänka mig att hon är en blandras, men vet inte.
Kan jag bli medlem ändå eller hur ställer ni er till det?

Kommentarer

  • Hej Maria,

    En hund kan aldrig vara medlem i sig själv däremot kan du som person vara medlem inom SKK organisationen oavsett vad du har för hund.
    Det du kan göra med hundens uppgifter är att ägarregistrera henne i Svenska Kenneklubbens ägarregister DjurID.se så kan personer enkelt hitta dina uppgifter ifall hon skulle springa bort.

    Vill du själv bli medlem någonstans i Svenska Kennelklubbens organisation gör du det enklast via medlemsguiden
    Vill du ägarregistrera din hund beställer du en blankett för det via e-post

    Hälsningar
    Helena Marknadschef
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.