Kan man registrera en valpkull försent?

Hej, jag tog valpar föra året, men glömde att registrera valpkullen kan man göra det nu iallafall fast det har gått ett år? Hur gör man isåfall för att få dem registrerade?

Kommentarer

  • Hej Alwa,
    det kan vara att det gått för lång tid men det du kan göra är att skicka in en registreringsansökan och en förklaring till varför valpkullen inte blivit registrerad tidigare.
    Det går till vår Uppfödar- och kennelkonsulentkommitté som tar ett beslut om kullen ska registreras.

    Är det en ras som har hälsokrav måste de vara uppfyllda.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.