Provparning i SKK avelsdata?

Jeg vurderer å parre en norskregistrert hannhund med en svenskregistrert tispe. I mitt tilfelle er både hannhunden og tispa registrert i SKK sin hundedatabase, men kun hannhunden i NKK sin DogWeb. I NKK sin DogWeb kan man lage fiktive stamtavler for å vurdere innavelsgrad etc, men jeg har ikke funnet ut hvordan man gjør dette i SKK sin hunddatabase. Så jeg lurer på om man kan man lage fiktiv stamtavle i SKK sin hundatabase?

Kommentarer

  • Hej Stian,
    om båda hundarna finns med hel härstamning i Hunddata kan man göra en provparning. Då går man in på Avelsdata och väljer Provparning i menyn.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.