Kan jag tillgodoräkna ett ck i unghundsklass för att plocka ut utställnings championat på jämthund?

Kan jag tillgodoräkna ett ck i unghundsklass för att plocka ut utställnings champipnatat på jämthund?

Kommentarer

  • Hej, Svenskt utställningschampionat på Jämthund krävs det. Tre certifikatkvalitetspriser (Ck) erhållna i jaktkonkurrensklass (jkk) i Sverige och utdelade av minst två domare. Minst ett av certifikatkvalitetspriserna ska vara utdelat vid officiell utställning inom SÄK. Minst ett av certifikatkvalitetspriserna ska ha utdelats tidigast när hunden uppnått åldern 24 månader och en dag. Att hunden är Svensk Jaktprovschampion (SE JCh).

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.