Har ni kalenderårsmedlemskap?

Ska jag bli medlem i januari för att få ett helt års medlemskap?

Svenska Kennelklubben

Kommentarer

  • De klubbars medlemskap som administreras av SKKs kansli har alla sk rullande medlemskap, vilket innebär att medlemsperioden gäller ett år från det att medlemskapet registreras. Du behöver alltså inte vänta till januari med att bli medlem. Andra klubbar under organisationen kan det vara lite olika vad gäller medlemsperioder. Läs gärna mer på klubbens hemsida eller kontakta klubben direkt.

    Svenska Kennelklubben
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.