Jaktprov

Hej!
Jag undrar varför det står J framför vissa hundar som har fått pris på jaktprov, vad är det som gäller?

Kommentarer

  • Hej,

    Det innebär att hunden som har den titeln är jaktmeriterad.

    Med vänliga hälsningar,
  • Hej igen!
    Min tik har ett 1:a pris i nybörjarklass, men det står inget J på henne.

  • Hej Noomi,
    vilken ras gäller det?

    Vänliga hälsningar
  • Golden
  • Hej,

    Ta kontakt med oss på reg@skk.se med regsitreringsnummer på hunden det gäller så kan vi titta vad som kan ha skett.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.