Jag skall sälja en vuxen hund

Jag skall sälja en vuxen hund men hittar inget avtal att skriva ut?
mvh Cecilia

Kommentarer

  • Hej Cecilia,
    är du uppfödare och medlem i vår organisation är du välkommen att kontakta oss så kan vi skicka avtal, annars får du skriva ett avtal själv.
  • Jag är uppfödare under Kennel namnet Scariff´s nummer 19856162.
    när man har registrerat valpar och går in på köpa hund är det ju jätte fiffigt att man kan skriva ut alla ev avtal där, men nu är det ju en vuxen hund och då har man ju ingen inloggning?
    så vore ytterst tacksam om jag kunde få några köpeavtal.
    Cecilia Hamilton
    Svärdsjövägen 246A
    81251 Åshammar
  • Jag skickar köpeavtal till dig.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.