intresserad av Dogo Argentino

Hej. Jag och min sambo planerar att bli med hund till sommaren och vi har länge varit intresserade av Dogo Argentino.
Vi har båda flera års vana av större hundar som behöver mycket stimulans, men jag vill ändå veta lite mer om hunden. Jag ser att där man kan läsa kortfattat om dem på er sida har ni även skrivit " besök gärna rasklubbens webbplats för mer information", vilken hemsida menar ni? Jag har försökt googla utan att hitta något.
Jag har förstått att det som att det inte finns så många uppfödare i Sverige då hunden inte har funnits här så länge. Är det svårt att få tag i en?

Stort tack på förhand.
Med Vänliga Hälsningar
Linn

Kommentarer

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.