Inteckningskort som går ut 2020-12-31 eller 2021-12-31

Vill gärna handla på er webshop och använda mig av inteckningskort. Hur gör jag? Har förstått att jag inte kan handla fysiskt just nu. Har 4 st som går ut 2020-12-31.

Kommentarer

  • Hej Jessica,

    Tack för din fråga.

    För information kommer inteckningskorten som går ut 2020-12-31 eller 2021-12-31 få förlängd giltighetstid och gäller till och med 2022-12-31.

    Vill du handla för inteckningskorten går det bra, men du kan inte handla direkt via SKK Shop. Men du kan beställa våra produkter via post och betala med inteckningskort.

    Observera att vi endast tar emot inteckningskort – inga kontanter – samt att beställningen ska göras till SKKs kansli. Beställningen inklusive rätt antal inteckningskort skickas till:
    Svenska Kennelklubben, Receptionen, Box 771, 191 27 Sollentuna.

    Fraktkostnaden är samma som för SKK Shop: 49:- per beställning.

    Vi utjämnar alltid priset uppåt till hela hundratal.

    Exempel:
    Handlar du för 250 kr blir totalpris inklusive frakt 299 kr, vilket är lika med 3 inteckningskort.
    Handlar du för 390 kr blir slutpriset 5 inteckningskort (390 kr + 49 kr = 439 kr = 5 inteckningskort). Förslagsvis fyller du upp med varor till jämna hundratal.

    Frågor rörande betalning med inteckningskort besvaras av Louise Jensen 08-795 30 41.

    Med vänlig hälsning

    Veronica Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.