Import av am akita från Ryssland

Hej

Vi har långtgående planer på att imortera en hanvalp av rasen am akita från Ryssland. Vi behöver dock veta att den ör godkänd hos er, innan umporten, då vi vill ställa ut honom och tävla med honom. Jag bifogar kennel och stamravlor på mamma och pappa.

Mvh
Peter Wegner

Kommentarer

  • Hej Peter,
    föräldrarna har godkända stamtavlor, det som är viktigt är att hunden ni importerar får en exportstamtavla från landets officiella kennelklubb.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.