Hur vet jag om det är en seriös och bra kennel?

Jag ska köpa en hund av Twinkle kennel hur kan jag vara säker på att den är seriös ?

Kommentarer

  • Hej Kerstin,

    Vad kul att du ska köpa hund och bra att du är noggrann vid val av uppfödare.

    Kennel Twinkle är en SKK ansluten uppfödare som vi hänvisar till och vi har inga anmärkningar på kenneln i daglsläget.
    De är samtidigt av stor betydelse att du känner förtroende för den uppfödare du väljer och att du får en bra känsla för den miljö som hundarna och valparna vistas i.

    Lycka till med er kommande familjemedlem 😀
    Veronica Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.