Hur lång tid tar det att få en titel registrerad?

Hej!
Min hund fick sitt 3:dje cert på en utställning för 3 veckor sedan. När kan jag räkna med att den syns på hunddata? Hur gör jag för att anmäla till utställningar i väntan på?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    För att titeln ska synas på Hunddata måste du göra en championatansökan, beroende på vilken ras du har så kan du göra det här: Championatansökan

    Kan du inte göra det via vår e-tjänst ovan kan du göra det via denna blankett.

    När titeln är registrerad så kommer den att synas på Hunddata/Avelsdata.

    Ha en fin dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Anna Medlemsservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.